پتانسیل های بورس در حال آزاد شدن است
بورس و اوراق بهادار، بازاریابی داخلی و خارجی، اقتصادی، مدیریت، بازرگانی، قوانین امور گمرکی
تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
پتانسیل های بورس در حال آزاد شدن است
دو شنبه 6 خرداد 1392 ساعت 13:16 | بازدید : 836 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

 

پتانسیل های بورس در حال آزاد شدن است
بازار سهام همگام با تورم در جامعه رشد نکرده است و قیمت اکثر سهام با ارزش واقعی آن فاصله داشته و کمتر است. به همین دلیل پیش بینی می شود بازار جای رشد بیشتری خواهد داشت.
          بازار سهام همگام با تورم در جامعه رشد نکرده است و قیمت اکثر سهام با ارزش واقعی آن فاصله داشته و                   کمتر است. به همین دلیل پیش بینی می شود بازار جای رشد بیشتری خواهد داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، محمدعلی احمدزاد اصل، مدیر عامل هلدینگ صنعتی امید در خصوص صعود بازار گفت: پس از انتشار اخبار مثبت و رفع برخی نگرانی ها در حوزه شرکت های معدنی و پالایشگاهی، سهام این گروه در بازار مورد توجه قرار گرفت و شاید بتوان بخشی از رشد شاخص را اثر افزایش قیمت این نمادها دانست.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما در این رابطه که شرایط بازار و وضعیت سودآوری شرکت های بورسی چگونه است، گفت: بازار سهام پتانسیل بالایی برای رشد دارد؛ چراکه ظرف یکی دو سال اخیر نتوانسته است خودش را با تورم موجود در جامعه تطبیق دهد.
احمدزاد معتقد است شرکت های گروه های معدنی، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و سایر گروه هایی مثل سیمانی ها، صنایع غذایی و لاستیک و پلاستیک که اخیرا مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته اند نشان می دهد که بخشی از پتانسیل رشد بازار، آزاد شده است اما هنوز جا برای رشد وجود دارد.
این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به گزارش های مناسب شرکت ها برای بودجه سال جاری و همچنین برگزاری مجامع سالانه گفت: اکثر شرکت های بورسی شرایط مطلوبی دارند و پتانسیل بالایی برای رشد در سهام شرکت ها وجود دارد.
به گفته وی بازار سهام هنوز بخش قابل توجهی از این پتانسیل های بالقوه را بالفعل نکرده است، به همین دلیل چشم انداز مثبتی تا پایان سال برای بازار سرمایه پیش بینی می شود.
وی درخصوص دلیل چشم انداز مثبت بازار نیز این گونه توضیح داد: بازار سهام همگام با تورم در جامعه رشد نکرده است و قیمت اکثر سهام با ارزش واقعی آن فاصله داشته و کمتر است. به همین دلیل پیش بینی می شود بازار جای رشد بیشتری خواهد داشت.
 


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

چه مطالبی را با توجه به اینکه وبلاگ اموزشی است نیاز است بیشتر به آن بپردازیم متشکرم

آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 891
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 109

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 187
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 300
:: بازدید ماه : 2246
:: بازدید سال : 11146
:: بازدید کلی : 131687